سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب ورزشی

لیونل مسی انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن اروپا را تبریک گفت.

به گزارش  خبرآنلاین؛ شب گذشته در موناکوی فرانسه مراسم انتخاب بهترین بازیکن اروپا در فصلی که گذشت برگزار شد و طی آن کریستیانو رونالدو توانست این عنوان را از آن خود کند.

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که از رقبای رونالدو برای این جایزه بود،در اظهار نظری کسب این جایزه را به رونالدو تبریک گفت.

 

مسی گفت:« کریستیانو شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا بود.باید به او تبریک بگویم چون او سزاوار دریافت این جایزه بود.»

 


مراسم معارفه گران‌ترین خرید تاریخ بارسلونا با اتفاق عجیبی همراه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، عثمان دمبله هفته گذشته دورتموند را ترک و به بارسلونا پیوست. مهاجم فرانسوی دیروز (یک‌شنبه) به اسپانیا سفر کرد  تا امروز مراسم معارفه اش برگزار شود. 17 هزار هوادار بارسلونا در نوکمپ حضور داشتند تا شاهد مراسم معارفه گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه محبوبشان (105 میلیون یورو) باشند اما با تاخیر یک ساعته در انجام آن رو به رو شدند. این اتفاق باعث شد صبر هواداران لبریز و فرصتی برای اعتراض به وضع موجود در باشگاه شود. اغلب آن‌ها فریاد "اخراج خوسپ ماریا بارتومئو" را سر دادند و خواستار برکناری رییس باشگاه شدند. علاوه بر این پیش از ورود دمبله به زمین صدای سوت‌های اعتراض‌آمیز شنیده می‌شد  و دستمال‌های سفید (به نشانه اعتراض) در دستان تماشاگران دیده می‌شد.

 

هواداران پس از ورود دمبله به اعتراض‌های‌شان خاتمه دادند و با روی خوش از گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه استقبال کردند.

 

دمبله امروز به صورت رسمی بازیکن بارسلونا شناخته شد و با پیراهن شماره 11(پیراهن سابق نیمار) به میدان خواهد رفت.

 


نیمار در واکنش به شکایت بارسا برای پس گرفتن بخشی از پاداش تمدید قرارداد، از این باشگاه شکایت می‌کند تا آن رقم را به طور کامل بگیرد.

به گزارش مهر، چندی پیش خبر رسید که تیم فوتبال بارسلونا از نیمار به فیفا شکایت کرده است و دلیلش هم این بوده که این بازیکن برزیلی زمانی که قراردادش را تمدید کرده پاداش 8.5 میلیون یورویی تمدید قرارداد را کامل دریافت کرده، اما خیلی زود با پرداخت رقم فسخ قراردادش راهی پاری‌سن ژرمن شده است.

 

اما این رقم باید 26 میلیون یورو می‎بوده که با توافق دو طرف 8.5 میلیون یورو پرداخت شده و به محض شکایت باشگاه بارسلونا از ستاره برزیلی، مطبوعات خبر دادند که نیمار هم تصمیم گرفته از بارسلونا شکایت کند تا تمام مبلغ 26 میلیون یورو را از آبی و اناری‌ها بگیرد.

 

او چندی پیش در بارسلونا هم حضور پیدا کرده بود و با برخی از بازیکنان مانند مسی و پیکه عکس انداخته بود، اقدامی که عصبانیت هواداران باشگاه کاتالانی را در بر داشت.

 


هافبک وسط سابق پرسپولیس که قرار بود در نبود کمال کامیابی‌نیا جای خالی او را پر کند، با عقد قراردادی یک ساله به سپیدرود رشت پیوست.

به گزارش  خبرآنلاین؛ شهاب کرمی هافبک فصل قبل پرسپولیس، با قراردادی یک ساله به سپیدرود پیوست. او 26 ساله است و پیش از این در تیم های پتروشیمی تبریز، مس سرچشمه، شهرداری یاسوج، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و پرسپولیس تهران حضور داشته است.

 

کرمی در فصل‌های 92-93 با فولاد و 95-96 با پرسپولیس سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد و دو سال نیز عضو تیم ملی امید ایران بوده است. وی جانشین پیام صادقیان خواهد شد که باشگاه سپیدرود از ثبت رسمی قرارداد با وی صرف نظر کرده است.

 


در پایان تمرین امروز (سه‌شنبه) بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی برای حمایت از پژمان منتظری با پیراهن شماره 15 تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال از چند روز قبل تمرینات خود را در سئول پیگیری می‌کند تا به مرز هماهنگی کامل تا پیش از دیدار با کره جنوبی برسد. برخی از بازیکنان لژیونر هم به تیم ملی اضافه شده‌اند و تا فردا ترکیب تیم ملی کامل خواهد شد.

 

همدردی با پژمان منتظری

 

در پی مصدومیت پژمان منتظری، بازیکن تیم ملی فوتبال، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از پایان تمرین امروز، برای حمایت از پژمان منتظری با پیراهن شماره 15 تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

 

رسانه‌های گروهی کره جنوبی، اخبار تیم ملی ایران را پیگیری می‌کنند

 

از بدو ورود کاروان تیم ملی فوتبال ایران به کره جنوبی مطبوعات و رسانه‌های گروهی این کشور با علاقه‌مندی فراوان به دنبال مصاحبه با کارلوس کی‌روش هستند و با سوالات گوناگون نظرات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را درباره بازی روز پنج‌شنبه (9 شهریور ماه) برابر کره جنوبی جویا می‌شوند.